close
Unchained Melody (第六感生死戀主題曲)Oh! My love, my darling I hunger for your 襯衫touch A long, lonely time And time goes by, so slowly And time can do so 訂做禮服much Are you still mine? I need your love I need your love God speed 濾桶your love to me Lonely rivers flow to the sea, to the sea To the open 節能燈具arms of the sea Lonely rivers sigh, wait for me, wait for me I'll be 酒店經紀coming home, wait for me 噢!吾愛,親愛的 我渴望你的觸摸 在漫長、寂寞的酒店工作時光裡 時光緩緩的流逝 而時光無所不能 你仍屬於我嗎? 我需要你的愛 我酒店打工需要你的愛 上天為我將你的愛加速前進 寂寞的河流向大海 流向大海敞開的懷酒店兼職抱 寂寞的河嘆息道:為我等待 我將回來,為我等待


.msgcontent .wsharing 燒烤ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
烤肉食材YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ea10eaelpq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()